אם אתה עובר משרד זה סימן שהעסק שלך עובד יפה ומתפתח ואתה מחפש להתרחב ולעבור למשרד גדול יותר במרכז. יחד עם השמחה וההתרגשות שבמעבר, אתה ודאי יודע שזה תהליך לא פשוט שיכול להיות מלחיץ ומדאיג ולכן כדאי להיות מוכן אליו ככל האפשר כדי לחסוך לעצמך כסף, זמן וכאב ראש ביום המעבר עצמו.
עם חברת מוברס אנו מבטיחים לכם מעבר חלק ונטול כאב ראש – ובמחירים נוחים לעסק שלכם.
הדבר הראשון שכדאי לעשות כדי להתכונן כראוי ליום המעבר הוא לערוך רשימה של כל המשימות שצריך לבצע לפני יום המעבר ולמנות צוות משימה שיעזור לך בחלוקת המשימות לעובדים וידווח לך על התקדמות העבודה.
את האריזה מומלץ להתחיל כחודשיים שלושה לפני תאריך המעבר. זהו הזמן להחליט מה עובר איתך למשרד החדש ואת מה אפשר למסור או לזרוק. הכן רשימה של כל האזורים שצריך לעבור עליהם ואל תשכח לכלול ברשימה את מטבחון העובדים, הלובי, חדרי האחסון וכדומה.
הובלת משרדים במרכז – כיצד לתכנן את המשרד
כדאי גם לתכנן איך ייראה המשרד החדש שלך, היכן תשב כל מחלקה ואילו רהיטים אתה צריך למשרד. ייתכן ויידרשו לך רהיטים חדשים או נוספים לאלה שכבר יש לך במשרד הנוכחי, פשוט כי אתה עובר למשרד גדול יותר.
עדכן את העובדים שלך על המעבר, כולל פרטים כגון תאריך המעבר, מיקום המשרד החדש, תוכנית החלוקה למחלקות ותוכנית הישיבה במשרד החדש. שיתוף העובדים בתהליך יהפוך אותו לקל וחלק יותר. בנוסף, העובדים יוכלו לסמן על הארגזים שנארזו את המיקום המיועד שלהם במשרד החדש ובכך להקל גם על חברת ההובלות וגם על הפריקה במשרד החדש.
חשוב ליידע גם את הלקוחות והספקים שלך בכתובת החדשה שלך ולעדכן אותם בתאריך המעבר כדי שהם יידעו לצפות לעיכובים במתן השירות והתשובות ביום המעבר עצמו ויידעו מתי הם יכולים לצפות לחזרה מלאה של המשרד שלך לעסקים.
אחת מהמשימות ברשימה שלך חייבת להיות חיפוש של חברות הובלות משרדים מקצועית ואמינה עם רישיון הובלה וביטוח, שמספקת שירותי הובלות משרדים במרכז הארץ ובאזורים נוספים. זוהי משימה שלוקחת זמן מאחר והיא דורשת חיפוש באתרי החברות השונות, קבלת המלצות, קריאת חוות דעת, קבלת הצעות מחיר וכדומה.
יחד עם זאת, ברגע שמצאת חברת הובלות מתאימה, החברה תעזור לך להעביר את הרהיטים ולסדר את המשרד החדש לפי התכנון שלך. חברת הובלות מקצועית, כמו שלנו, יכולה גם לספק לך שירותים של בעלי מקצוע כגון חשמלאים, שרברבים, צבעים ומעצבי משרד. החשמלאים שלנו ואנשי הטכנולוגיה שלנו יעזרו לך בהתקנת המחשבים, הטלפונים, המדפסות וכל ציוד אחר במשרד החדש. באופן כזה תוכל להמשיך לעבוד מהמשרד החדש ללא תקלות וללא עיכובים.
רצוי לקבוע את יום המעבר ביום שאינו יום עבודה או שהוא רגוע יחסית, כך שאתה והעובדים שלך תוכלו להקדיש את הזמן לאריזה, מבלי לפגוע בפעילות המשרד ובלקוחות שלך.